Subject: Arhusi konventsiooni rakendamise aruande koostamine
From: Kristi Värk
To: "AKI info"
Cc: "Helen Uustalu", "Pille Lehis"
Date: Fri, 26 Jul 2024 13:34:21 +0300

Tere!

Kliimaministeerium kutsub erinevad osapooled koostööle Arhusi
konventsiooni regulaarse rakendusaruande koostamiseks (KliM kantsleri kiri
on manuses). Kuivõrd konventsioon on seotud AvTSiga, siis palume AKI-l
omakorda panustada justiitsministeeriumi sisendi koostamisse. Lisaks
kliimaministeeriumi palvele vastata AKI vaatest asjakohastele küsimustele,
juhin tähelepanu asjaolule, et varasemates aruannetes on toodud välja
erinevaid keskkonnainfot puudutavaid AKI-s läbi viidud vaidemenetlusi.

Palun saatke AKI sisend hiljemalt 12.08.2024 Helen Uustalule aadressil
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Kõike head

Kristi Värk

Kristi Värk
Juhataja | Andmekaitseõiguse talitus
5083036

Justiitsministeerium